ماجرای بابا کرم و متن ترانه زیبای آن
فانوس ادب
وبلاگ ادبي سینا صارمی

 هر بار که شاهزاده خانم  صدا میزد " بابا کرم "  باغبان پیر زیر لبی و یواشکی میگفت " دوست دارم "

و هر روزی که می گذشت یک رشته به این  عشق " یک طرفه "  افزوده می شد و رها شدن  ازاین دام برای بابا کرم سخت تر..  بابا کرم بیشترو بیشتر  در عشق شاهزاده خانم می سوخت اما شاهزاده خانم بابا کرم را  تنها باغبان پیر مهربانی می پنداشت  که از زمانی که  چشمش را باز کرده بود اورا را در باغ خودشان دیده بود  و به قولی او غلام خانه زادشان بود و هیچوقت هم نفهمید که این غلام خانه زاددل باخته اوست .  

تا اینکه شاهزاده خانم در آخرین سفر خود به فرنگ برای همیشه می ماند و هرگز برنگشت. چرا ؟ معلوم نشد که نشد .

بابا کرم نمی دانست چرا شاهزاده  برنگشت و چشمش به درب عمارت  سفید شدو شاهزاده خانم  نیامد

رفته رفته بابا کرم برای تسکین خود  سری به ژوزف ارمنی میزد و "لبی تر میکرد " و گاهی هم با یک شیشه عرق کشمیش دو آتیشه به باغ برمیگشت

.. جرعه جرعه  می نوشید و تلو تلو خوران دور عمارت میگشت و ادای شاهزاده خانم  را در می آورد  و می گفت " بابا کرم " و دوباره خودش جواب می داد  "دوست دارم "

داستان بابا کرم شد نقل مجالس و  زمزمه هایش شد ورد کلام مردم و گاهی داش مشتی هایی که لبی تر میکردند ادای بابا کرم را هم در می آوردند

حالا دیگر حتی رقاصه ها از سوژ ه بابا کرم استفاده می کردند و با گرفتن یک بطری بدست و تلوخوران اشعار بابا کرم را زمزمه می کردن و عجیب که مردم هم این اداو اطوارها را بیشتر از بقیه  قر کمر ها دوست داشتند ..

بابا کرم در یک روز پاییزی  در حالی یک شیشه نیمه پر از همان عرق های دو آتیشه زوزف ارمنی در بغلش بود در گوشه باغ  عمارت شاه زاده خانم  جهان را با همه زشتی و زیبائیش برای جهانیان باقی گذاشت و چشم از آن پوشید..

شعر بابا کرم زبان به زبان گشت وسینه به سینه در دل مردم جا خوش کرد  ونه تابش آفتاب و نه گردش ایام او را پاک  نکرد

 

متن آهنگ

هرچقدرناز کنی

ناز کنی

باز تو دلدار من

هرچقدر عشوه کنی

عشوه كني

باز تو غمخوار منی

با با کرم

دوست دارم

با با کرم

دوست دارم

ای دریغا  که ندانسته گرفتار شدم

ای  دریغا که ندانسته گرفتار شدم

از بر این جون خوشی نزد تو من خوار شدم

با با کرم

دوست دارم

با با کرم

دوست دارم..


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ فانوس ادب خوش آمدید سلام دوستان شماره تماس من 09153184428 سپاسگزارم سینا صارمی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان  فانوس ادب (وبلاگ ادبی  سینا صارمی) لینک نمایید.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 585
بازدید کل : 413637
تعداد مطالب : 387
تعداد نظرات : 193
تعداد آنلاین : 2



............ .............
......... ... .......